Dziś jest  04.07.2020   zegar 19:06   Imieniny: Elżbiety, Teodora
Logowanie/rejestracjaBaza firmTablica ogłoszeńGalerie zdjęć
Nagłówek strony
Jesteś tutaj: strona główna / Aktualności
Kontrast Rozmiar tekstu A-AA+
epuap  sekap  BIP  Wersja czeska  Wersja niemiecka  Wersja angielska 
Aktualności
Nabór uzupełniający w ramach projektu pn.: "Łączy nas energia. Montaż instalacji OZE w budynkach mieszkalnych"
17.06.2020
Gmina ogłasza nabór uzupełniający, który prowadzony będzie w terminie 18 -22 czerwca 2020 r.

 

 

Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia w kwalifikowaniu uczestników do projektu  - w przypadku większej liczby chętnych niż miejsc decydowało będzie losowanie!

Dofinansowanie  można uzyskać na:

-  instalację fotowoltaiczną  o mocy  3 kWp - przewidywana liczba miejsc 9

-  instalację fotowoltaiczną  o mocy 5 kWp - przewidywana liczba miejsc 35

-  pompę ciepła do C.W U. - przewidywana liczba miejsc 6

Najważniejsze informacje:

  • Uczestnikiem Projektu może być osoba nie posiadająca zaległości z tytułu podatków  i opłat lokalnych wobec gminy na dzień składania wniosku;
  • Wykonanie instalacji  nie dotyczy budynków będących w trakcie budowy, a więc nie oddanych do użytkowania przed dniem złożenia dokumentacji w ramach naboru uzupełniającego;
  • Instalacja fotowoltaiczna może być zamontowana tylko w sposób zintegrowany z budynkiem mieszkalnym, czyli na dachu budynku mieszkalnego ze sprawnie funkcjonującą instalacją elektryczną. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 3 kWp zajmuje powierzchnię ok. 17 m2 dachu budynku mieszkalnego, zaś 5 kWp ok 30 m2.
  • Z uwagi na warunki techniczne oraz obowiązujące przepisy projekt nie dopuszcza się montażu instalacji fotowoltaicznych na połaci dachowej pokrytej eternitem.
  • Realizacja Projektu została zaplanowana na okres II kwartał 2020 r. – IV kwartał 2021 r.
  • Dopuszcza się złożenie tylko jednej ankiety dotyczącej wyboru technologii do deklaracji uczestnictwa w projekcie na jeden budynek mieszkalny.

 

  • Gmina będzie rozpatrywać wyłącznie wnioski kompletne. Wniosek niekompletny lub złożony po terminie pozostanie bez rozpatrzenia,           o czym Gmina nie będzie informowała wnioskodawców.
  • Możliwe do uzyskania dofinansowanie wynosi  85% (wkład własny mieszkańców wyniesie 15% kosztów netto oraz podatek VAT od całej wartości inwestycji. ). W przypadku wystąpienia w projekcie kosztów niekwalifikowalnych uczestnik pokrywa również te koszty. Ostateczna wysokość kosztów ponoszonych przez Mieszkańca zostanie podana  po wyłonieniu wykonawcy instalacji w drodze postępowania przetargowego.

Komplet składanych Dokumentów aplikacyjnych powinien zostać:

1.     Spięty w jeden plik;

2.     Opatrzony podpisem właściciela / współwłaścicieli / użytkownika wieczystego / pełnomocnika .

3.     Dostarczony w terminie naboru do Biura Obsługi Klienta Urzędu Gminy Gorzyce ul. Kościelna 15.

Elektroniczne wzory dokumentów znajdują się poniżej natomiast wersję papierową można pobrać w Urzędzie Gminy Gorzyce ul. Kościelna 15.

Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem naboru uzupełniającego bądź  kontakt z pracownikiem Urzędu Gminy , Referat Strategii i Funduszy Zewnętrznych tel. 32 4513056 wewnętrzny 26.

 Regulamin

Deklaracja uczestnictwa w projekcie

Ankieta fotowoltaika

Ankieta pompa ciepła

Upoważnienie

drukuj
powrót  Strona główna  do góry
zamknij
Istotna informacja: ta strona wykorzystuje pliki cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej o polityce plików cookies.
FB