Iceland Liechtenstein Norway grants Unia Europejska
  • język migowy
  • BIP

Dane kontaktowe

ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce
tel.
+48 32 45 13 056
ul. Bogumińska 13, 44-350 Gorzyce
e-mail
Strona główna/Aktualności/Kolejna zielona pracownia! Gorzyce dołączyły do grona (..)

Kolejna zielona pracownia! Gorzyce dołączyły do grona szczęśliwych posiadaczy pięknych pracowni.

28 Października 2021

 

Dzięki uzyskanemu wsparciu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach oraz staraniom dyrektorów placówek oświatowych, do dnia dzisiejszego, w szkołach funkcjonujących na terenie Gminy Gorzyce powstały  4 zielone pracownie.

W roku 2019 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Gorzyczkach została utworzona pracownia przyrodnicza „Zielona pracownia - Zielony Zakątek” (wartość 39 500,00 zł), zaś w roku 2020 powstały 2 zielone pracownie tj. pracownia przyrodnicza „Zielona pracownia - Zielony Bluszcz” w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Bluszczowie (wartość 39 445,84 zł) oraz pracownia przyrodnicza „Zielona pracownia - W dolinie Odry i Olzy” w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Olzie (wartość 50 010,00 zł).

W tegorocznej edycji konkursu „Zielona Pracownia 2021”  jednym z laureatów została Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Gorzycach, wchodząca w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Gorzycach. W szkole został zrealizowany projekt pod nazwą: „Zielona pracownia w SP Nr 1 im. A. Mickiewicza w Gorzycach”. Wartość nowo utworzonej pracowni wyniosła 40 000,00 zł.

Uroczyste otwarcie pracowni nastąpiło 27 października br., poprzedzone występami artystycznymi najmłodszych. Pracownię przedstawili sami uczniowie, opowiadając z pasją i zaangażowaniem o każdym stanowisku. Jesteśmy przekonani, że w tak pięknie wyposażonej pracowni, odbywające się lekcje, będą ogromną przyjemnością.

 

Dzięki pozyskanym środkom szkoły posiadają wspaniałe pracownie do zajęć przyrodniczych, w których uczniowie mogą poszerzać swoją wiedzę na temat środowiska i działań proekologicznych. Nowoczesne pracownie pozwolą zapewnić uczniom solidne podstawy do dalszych etapów kształcenia przedmiotów przyrodniczych.

do góry